La meva mirada

Les Jornades Blanquerna. Mare de Déu! Allò que sentia parlar-ne el semestre passat i em preguntava què deuria ser? No en tinc idea, deia jo. La ignorància és atrevida que deia aquell.

Doncs bé vaig voler preguntar què era allò que tothom sentia però no entenia. Molt amablement el meu primer professor de seminari, l’Enric Sòria, ens va fer un breu resum explicant el que era més important. Però a mi, com sempre, m’havien quedat dubtes i vaig decidir adreçar-me a una companya de 2n. Ella histèrica va començar a dir-me: “Ui nena, ja veuràs com patireu! No parareu de currar!”. Òbviament jo m’ho creia, què volíeu que fes?

Els dies passaven i cada vegada s’aproximaven més aquestes dates tan esperades. Doncs bé, un cop he viscut la meva pròpia experiència puc dir i afirmar amb contundència que la meva companya només em volia posar la por el cos. Personalment he trobat que ha sigut una experiència única i irrepetible on m’he pogut sentir durant tres dies com una veritable professional. On moltes vegades els nervis s’han apoderat de mi i feien que perdés el control. Però la meva part més racional em deia: tranquil·litza’t, no veus que si et poses nerviosa poses nerviosos als demés? Doncs la meva consciència tenia raó. Quan es treballa amb grup és fàcil posar-se nerviós perquè no tothom treballa al mateix ritme i no tothom li agrada les mateixes coses. Però… ATENCIÓ! Estem a una facultat de Comunicació que es noti, no? No hi ha res que amb una mica de diàleg no es pugui arreglar.

Amb un obrir i tancar d’ulls he pogut percebre nervis, il·lusió, aclaparament, professionalitat, compromís…

Han sigut pocs dies i masses sentiments que no he sabut gestionar com calien. Però sincerament ha sigut una magnifica vivència que no canviaria per res. Tots els nervis que he passat han valgut la pena, perquè jo com a membre del grup estic molt orgullosa que tot hagi sortit bé dins del que cap. Podia haver sigut pitjor, no?

“Tot és molt més senzill quan hi ha una bona comunicació”

Ariadna Pey

557460_3950149526423_223730396_n

Responder

